torstai 25. kesäkuuta 2015

Kaunis vs Ruma

Monet sanoo et mä oon kaunis. Ei, ei se ole niin kivaa kun saa pojilta huomioo. Sillä ne pojat joilta saa huomioo, ne on vaan pillun perässä. En oo jutellu yhellekkään pojalle joka ei olis ehdotellut mitään. Siinä tulee sellanen fiilis et, "EN MÄÄ OO MUUTA KUN PILLU POJILLE".

Joskus mä tästä avauduin yhelle mukavalle jätkälle. Sanoin sille et "vois muuttuu vaan rumaks" se vastas "en usko et se onnistuu" kysyin "miks?" ja vastaus oli "noin kauniista on vaikee muuttuu rumaks". Hmmm se oli aika sulosta, se jätkä ei ollu pelkän pillun peräs, KERRANKIN ��Mut ei me sit juteltu sen päivän jälkeen kun tämä herra tajus et en ookkaa sen ikänen miltä näytän.. FU*K!!! OIKEESTI!?!  plss..

Siitä on ehkä vähä yli puol vuotta tai jtn ja mä mietin sitä vieläkin.. Mm no mut.. Ei pakol, ei pakol.

Oon miettiny et vois treenata itellensä perfect bodyn ja rupee kiusalla ikisinkuks :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti